Service uren uitgelegd

Heb je een goSAMEN of goONTZORGD servicepakket: hoe gebruik je jouw service uren? Wat kun je doen wanneer ze op zijn? Je leest het hier!

Rik Smeets avatar
Geschreven door Rik Smeets
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Wat zijn service uren en wat kan je ermee?

Bij een goSAMEN en goONTZORGD servicepakket zijn service uren inbegrepen waarmee je ons aan het werk zet om jouw site te verbeteren. Denk aan teksten en afbeeldingen aanpassen, nieuwe pagina's maken of zelfs je volledige webdesign vernieuwen.

Goed om te weten: je hebt geen service uren nodig voor technisch onderhoud

Bij ons heb je nooit zorgen over goed online staan, ook niet als je een goZELF servicepakket hebt. Altijd blijft je website techniek up-to-date door de continue doorontwikkeling van ons cloudplatform. Je profiteert doorlopend van nieuwe functionaliteiten, snelle laadtijden, maximale veiligheid en stabiliteit (uptime).

Waarom service uren gebruiken?

Het is belangrijk om je website up-to-date, doeltreffend & interessant te houden voor bezoekers én Google, maar niet iedereen heeft daar tijd voor of affiniteit mee. Daarom zet je met service uren onze ervaring en expertise in!

Hoeveel service uren heb je (nog)?

Het aantal service uren per servicepakket

goZELF

goSAMEN

goONTZORGD

0 service uren per jaar
Je verandert en vernieuwt zelf je site

4 service uren per jaar

13 service uren per jaar

Je service uren worden jaarlijks vernieuwd op de verlengingsdatum

Je service uren worden gereset op de verlengingsdatum, maak ze dus voor die tijd op*! Hieronder staat hoe je jouw service uren inzet én hoe we jou daar doorlopend aan herinneren.

* = Wil je ons werkzaamheden laten uitvoeren en is de resetdatum heel binnenkort of net geweest dan denken we altijd met je mee en zullen we deze service uren ook benutten!

Je actuele service uren (en strippenkaart) saldo inzien

In de volgende situaties kun je jouw actuele uren saldo inzien (in minuten):

Wanneer je jouw service uren bij ons opvraagt

Dit kan het beste via chat of e-mail, we sturen je resterende minuten en de resetdatum.

In ons klantportaal / app (eind 2024)
We zijn op het moment bezig met het ontwikkelen van een klantportaal app waar je alle informatie van je website bij de hand hebt, waaronder ook het actuele aantal service uren saldo! En je hoort het natuurlijk direct wanneer het klantportaal live gaat!

In mailings zoals onze #WednesdayWisdom mailing

In bijna iedere mailing staat:

  • Aantal resterende service-minuten

  • ​Resetdatum van je service-minuten (maak ze dus voor die tijd op!)

  • ​Aantal resterende strippenkaart minuten

LET OP: wanneer je naar het saldo in een oudere mailing kijkt dan kan het zijn dat je saldo is veranderd. Door werkzaamheden die daarna zijn uitgevoerd of doordat je service uren inmiddels gereset zijn.

Wanneer je ons werkzaamheden laat uitvoeren

Wanneer je een succes meeting hebt

Tijdens een succes meeting krijg je natuurlijk te horen hoeveel uren je nog hebt en wanneer je service uren gereset worden. We kijken tijdens de meeting samen hoe we je service- en strippenkaart (als je die hebt) uren zo optimaal mogelijk kunnen benutten.

Waarvoor en hoe zet je jouw service uren (en strippenkaart uren) in?

Waarvoor inzetten?

Hoe aan ons doorgeven?

Hoeveel tijd kost het?

Voor het aanpassen, verbeteren of uitbreiden van de inhoud van je website zoals gewijzigde openingstijden of nieuwe diensten toevoegen.

Goed om te weten: werk je met een marketingbureau dan mogen zij ons ook aanpassingen doorgeven.

Neem contact met ons op via chat, e-mail of telefoon. Geef door wat je wilt laten aanpassen op je website met een heldere briefing. Natuurlijk geven we in onze reactie ook advies en extra mogelijkheden zoals het schrijven van teksten om je service uren zo optimaal mogelijk te benutten.

Je ontvangt een prijsopgave in de vorm van een uren overzicht.

Voor het uitvoeren van besproken kansen en wensen uit succes meetings.

Tijdens een succes meeting vertalen we alle kansen naar jouw website en online procesautomatisering. We noteren alles in jouw persoonlijke succes meeting document dat we er iedere meeting bij pakken.

In het succes meeting document staat hoeveel tijd de verbeteringen kosten.

Voor tips en adviezen uit onze #WednesdayWisdom social media posts en nieuwsbrieven. Hiermee houden we je constant op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen en mogelijkheden.

Klik op de link:

  • In een social media post

  • In een nieuwsbrief

...en klik op de button die in de chat verschijnt of start zelf een chat.

Na het klikken op de link verschijnt rechtsonder een pop-up met de tijd.

Waarvoor inzetten?

Hoe aan ons doorgeven?

Hoeveel tijd kost het?

Voor het vernieuwen of verbeteren van je site met alle mogelijkheden uit ons support centrum (daar ben je nu 😉). Hier vind je alle content, functionaliteit en marketing updates die je aan je website kunt laten uitvoeren.

Ga naar een van de hoofdcategorieën in dit supportcentrum, bijvoorbeeld:

...bekijk wat je wilt laten doen en ga naar dat artikel, klik vervolgens op de button die in de chat verschijnt of start zelf een chat.

Op de artikel pagina verschijnt rechtsonder een pop-up met de tijd. Geen pop-up? Start een chat en vraag hoeveel tijd het kost.

Voor een van onze goEXTRA's die zorgen voor meer website bezoekers, klanten, aanvragen, tijd (overhouden) en geld verdienen of besparen!

Ga naar de overzichtspagina van alle goEXTRA's en kies een goEXTRA, bijvoorbeeld:

...start een chat en we zetten alles voor je in werking.

Op de goEXTRA pagina's staat de tijd.

Staat er geen tijd? Dan is het niet mogelijk om je service uren in te zetten.

Waarvoor inzetten?

Hoe aan ons doorgeven?

Hoeveel tijd kost het?

Voor de proactieve content, functionaliteit en marketing updates van je goONTZORGD servicepakket.

We stemmen samen vaste momenten af waarop wij contact met jou opnemen om periodieke werkzaamheden voor je uitvoeren, bijv. seizoen aanpassingen of marketingacties klaarzetten.

We stemmen de tijd per terugkerende werkzaamheid af zodat je precies weet waar je aan toe bent.

Voor extra succes meetings, een support gesprek of een site-coach sessie.

  • 1,5 uur

  • 1 uur

  • 1 uur

Wat kan je doen wanneer je geen service uren (meer) hebt?

Prijs

Uurtarief (omgerekend)

Upgraden van goZELF naar goSAMEN met 4 service uren per jaar

540,- per jaar wat 204,- meer is dan goZELF

51,-

Upgraden van goSAMEN naar goONTZORGD met 13 service uren per jaar en waardevolle goEXTRA's die je wellicht nu los afneemt en deze kosten vallen weg

1236,- per jaar wat 696,- meer is dan goSAMEN

46,-

Strippenkaart van 5 uur*

310,-

62,-

Strippenkaart van 10 uur*

560,-

56,-

Een site-coach sessie afnemen

79,-

79,-

* = Strippenkaart uren blijven onbeperkt geldig en zijn hetzelfde inzetbaar als service uren.

Was dit een antwoord op uw vraag?