E-mail wachtwoord kwijt

Zo vraag je een nieuw wachtwoord aan.

Jacques Stoop avatar
Geschreven door Jacques Stoop
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Je hebt je wachtwoorden per e-mail van ons ontvangen

We sturen je e-mail login gegevens altijd in één overzichtelijke e-mail naar je toe via onze SSL beveiligde e-mail verbinding. In het onderwerp van deze mail staat dat je de mail/inhoud goed moet bewaren. 

  1. Wij slaan jouw wachtwoord namelijk niet op zodat er nooit een datalek kan ontstaan waarbij hackers jouw e-mailgegevens bemachtigen (=AVG-compliant).

  2. We verwijderen zelfs de e-mail uit onze verzonden-items zodat deze ook nooit in verkeerde handen kan vallen.

  3. Hierdoor kunnen wij en onze medewerkers ook nooit bij jouw e-mails.

Ik ben mijn wachtwoord toch kwijt :-(

Dan is het belangrijk dat je contact met ons opneemt en dat uit dat contact duidelijk blijkt dat jij de eigenaar bent van het e-mail account en de bijbehorende domeinnaam. 

Dit kun je doen op de volgende manieren (geef ook duidelijk aan om welk e-mailadres het gaat):

  1. Log in het beheer van jouw website/shop en start rechts onderaan (nadat je bent ingelogd!) een chat en vraag een nieuw wachtwoord aan.

  2. Stuur met een e-mailadres dat wij van je kennen, eventueel een Gmail account, een e-mail naar ons. Maar liever stuur je met [email protected] een e-mail waarin je aangeeft dat je het wachtwoord van [email protected] kwijt bent.

  3. Je mag natuurlijk ook bellen of ons kantoor bezoeken maar het is niet altijd zeker dat de betreffende medewerker weet wie je bent. Daarom adviseren we een van bovenstaande 2 manieren.

Was dit een antwoord op uw vraag?